.

Reklamace jsou u nás spíše výjimkou, ale když už nastanou, bereme je vážně a řešíme je individuálně, rychle a férově. Každá reklamace pro nás znamená i cennou zpětnou vazbu, díky které můžeme naše služby i produkty dále zlepšovat.

Chceme, aby byl celý proces pro vás co nejjednodušší a nejefektivnější. Podle platné legislativy máme na vyřízení reklamace 30 dní od jejího nahlášení, ale náš tým dělá vše pro to, abyste měli jasno a vyřešeno mnohem dříve.

Abychom mohli reklamaci co nejrychleji posoudit a vyřešit, prosíme vás o zaslání zboží zpět včetně vyplněného reklamačního formuláře (ke stažení zde) – pomůže nám to rychleji identifikovat problém a najít řešení.

Rádi bychom také připomněli, že je důležité zkontrolovat zboží ještě před jeho potiskem či jiným brandingem. Na zjevné vady, které se objeví až po úpravě, už bohužel nemůžeme brát zřetel.

Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. I proto ke každé reklamaci přistupujeme otevřeně, transparentně a s důrazem na férový přístup.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Zboží v počtu do 10 kusů můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dnů od nákupu, a to bez udání důvodu. Podmínkou je, aby bylo zboží nepoškozené, v původním stavu a originálním obalu.
  • Zboží určené k vrácení nebo výměně prosím zašlete na níže uvedenou adresu. Přiložte k němu Reklamační formulář / Formulář pro vrácení zboží, nebo kopii faktury s průvodním dopisem.
  • Vrácení nebo výměna zboží nad 10 kusů nebo zboží zakoupeného více než před měsícem je možná pouze po předchozí dohodě.

REKLAMACE

  • Zjevné vady textilu, záměnu zboží nebo jinou nesrovnalost v objednávce nám prosím nahlaste co nejdříve po jejich zjištění.
  • Reklamované zboží nám zašlete spolu s Reklamačním formulářem / Formulářem pro vrácení zboží, případně s kopií faktury a krátkým průvodním dopisem na adresu: Xfer s.r.o., Podnásepní 517/1f, 602 00 Brno
  • Na vyřízení reklamace máme zákonnou lhůtu 30 dnů, většinu reklamací však řešíme během jednoho týdne od doručení zboží.
  • Před potiskem nebo výšivkou si prosím textil zkontrolujte. Na zjevné vady reklamované až po brandingu nebude možné brát zřetel.

ADRESA PRO ZASLÁNÍ REKLAMACE / VRÁCENÍ / VÝMĚNU ZBOŽÍ:

Xfer s.r.o.
Podnásepní 517/1f
602 00 Brno

Tel.: +420 543 235 219
Mob.: +420 737 288 335
E-mail: xfer@xfer.cz

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD